Merhaba kızlar 30+5 deyim. Az önce muayene oldum.
Bebeğim 40 cm 1900 gr kilo olarak çıktı.
Doktorum bebek biraz fazla kilo almış iri görünüyor dedi.
Bu şekilde olan varmı sorun yaşadınız mi ?
Bu arada reyap hastanesi mehmet alicige giden varsa hastaneden ayrılıyor muş bilginize :(