Kızlar 15+4 deyiz başlıkta da belirttiğim gibi nasip olup gidip cinsiyeti öğrenemedik bu hafta 16. Haftaya gireceğim ve gideceğim allah nasip ederse biraz da garantiye almak istedim peki ya siz 15+4 de bu haftalar ne gibi etkiler yan etkiler hissettiniz acaba benim sanki karnım geriliyor be ağrı oluyor sıkışıyor gibi karnım huzursuzum gece yatmak zorlanıyorum nefes alırken zorlanıyorum peki ya siz ?