Anneler dün post açmıştım kanamam var diye şimdi çıktım doktordan enfeksiyon kapmışım rahim kısalmış şuan 29 mm miş ve bebeğin kilosu 850 gr çıktı şeker yüklemesi yatırmamıştım hafta içi yapcaz dedş doktor onu yaptırcam çok korkuyorum inşallh bu bebeğim de erken doğmaz ve iğne verdi haftada 1 bir yaptırcam erken dopum olmaması için