36+4 gunluk.hamileyim sanci sikayeti ile.acile gittim bugun alttan muayene yapildim.acilma var mi diye eve geldigimde ic camasirimda kan vardı doktorun eldiveninde de az vardi acilman yok ama kasilmalarin baslamis dedi basina böyle bir sey gelen var mi?