61Aysen 32 haftaliklar bebeklerinizin hareketleri nasil 2.3 gündr bebgim sakin arada uzandgmda bir iki geziyo bide aksmlri yattgmda assa dogru baski yapiyo bask yok normlde dha hareketliydi babamlardaym sürekli uzanamiyrm otururkn hissetmiyrm zatn bide ayakta oluyrm is yapiyrm ondanmidr acaba
sarisu1 61Aysen tüm gün ayaktaysam yorgunsam yatıp uzanmıyorsam o gün bir iki mıy mıy hareket ediyor eve gelip birşey yiyip uzanıyorum sesleniyorum anca öyle başlıyor harekete 32+3 bizde Dün hareket etmeyen kızım bugün evdeyiz diye kıpır kıpır yorulmaya gelmiyorlar
Seval22 61Aysen benimkide tam tersi önceden daha sakindi 32. Haftaya girdim 1 haftadır delirmiş gibi bulsa çıkıcak yerinden bende çok hareket etmesinden korkuyorum hatta post açtım bişey olurmu diye erken doğum falan 7 24 hiç durmuyor ne uyurken ne gezerken çalışan biriyim bide tüm gün ayaktayım
61Aysen Miragee Bende öle düşünüyorum ama haftam ilerledigi icn biraz tesirgin oluyo insan ister istemz 30 haftadn oncede oluyodu bazn hic harekt etmiyodu ozmnlr korkmuydm da suan tedirgnlik oluyo.teşekkür ederm yanitn icn
61Aysen Miragee bnde 30 haftaykn sormstm gunde 10 kez say en az dedi ama saymiyorum öle harkt ettikce rakp ediyorm sadce saysam kafaya takarm ozamn die saymiyrm 2.3 gndr böle
61Aysen sarisu1 en son 26 haftaki kilosunu biliyorum 30 haftaykn gittm doktora ama sordum kilosunu demedi bilmiyrm haftaya kontrole giderm belki söylerler
sarisu1 Miragee 1900 kilo 43 cm boy boyu ultrasona göre bir hafta önde kilo da bu haftaya kadar ultrasonla hep uyumlu gidiyordu iki üç gün gerileme olmuş bende doğru beslenemedim bu hafta ondan mo bilmiyorum
61Aysen Seval22 bnmde 29 dn beri harektli ayaktaykende hissediyodm dedgn gbi afedrsn vajinams baski yapiyo 2.3 gndr duruldu biraz hatta 29 haftada karnima yaptğı harkt vurmalrdn göbeğimde surkli baski yaptgi kismda catlk bile oluştu
Esensibel 61Aysen aynı soruyla ilgili ben de post açmıştım acaba hala aynı şikayetiniz var mı bir sorun olur mu yani erken doğum gibi. Bizimde 32+3 ve normalde de hareketli ama bazı zaman çıkacak gibi hissediyorum sağımdan solumdan her yerden vuruyor
ipekipek Bende ayaktayken yada oturur pozisyondayken hareketleri hic hissetmiyorum neredeyse. Ama yatar pozisyonda olunca hareketleniyor. Senin hareketlerinden dolayı olabilir normal diye biliyorum
61Aysen Esensibel yok canm soeun olmadi ondn snra doktor kontrolm vrdi sorun yok dedi doktr hatta bebgin hareketli olmasi suyunun falan iyi olduğu anlamina gelr demişti bnmkide 2.3 gündr durgunlasti iste 2.3 gndr önceki gbi vurmuyo artk bnde sakinligindn korktm şuan ama büyüdüğü icn norml galiba göbek deligm orda toplnp duruyo sanki elimi degsirnce taş gbi sert ellemiyom da bebekse ezerim faln bisy yaparm diede korkuyrm
Esensibel 61Aysen evet bazen benimde oluyor ama ben o zaman okşayıp konuşmaya çalışıyorum onunla sanki işe yarıyor gibi 😊