Kızlar benim gibi olan varmı anlamış değilim çok hareketlidi dün akşam falan sabah kalktığımdada çok hareketli olurdu kahvaltıdan sonra özellikle her yemekten sonra hareketlerimiz çok iyidi ilik hamileliğim böyle olunca çok tedirgin oluyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı ??