Merhaba arkadaslar. Bu aciyi iyi anlarim, yasamayan da bilmez. Hemen konuya geceyim. 4 yildir cocugum olmuyordu sonra bir yer de bunu okudum yaptim sonuc o ay hamileyim. Tabii once Allah in izniyle ve dualarla ama bunu da sebep kildi Rabbim. Yumurtlama gunlerinizde 2 3 gun arayla 3 kez falan yapacaksiniz bu islemi. Tabii sunu da belirteyim bu islem doktorlarin ikinizde de problem yok bekleyin dedigi halde hamile kalamayan ciftler icin gecerli sonra yaptik olmadi demeyin. Ama yine de denemekte fayda var. 1 bag maydanozu guzelce yikayip saplariyla tencereye aliyoruz.uzerine 2 kg hakiki koy sutunu( bu cok onemli saf sut olacak markette ki kutu sutten degil) bosaltiyoruz. Bunlarin uzerine de 1 tatli kasigi dolusu vicks ekliyoruz( bilmeyenler icin eczane de satiliyor) . 10 dk boyunca harli ateste kaynatiyoruz. Daha sonra sutun isisi dayanilacak derece de olmali yani baya sicak olmali ama yakmayacak. Onu zaten siz ayarlarsiniz. Uygun bir legen tarzi kaba bosaltiyoruz. Sonra uzerine comelip belimize siki bir battaniye sariyoruz. Affiniza siginarak yaziyorum, vajinamiz tam olarak o buharla temas etmeli. Bu sekilde 10-15 dk civari bekliyoruz. Sonrasinda hemen o sicakla kalkip iliskiye giriyoruz. Zarar verir falan diye dusunmeyin. Asiri sicak olmadigi surece problem yok insaAllah. Cok etkili gercekten . Allah ima sukurler olsun bu yontemle hamile kaldim. Birkac kez tekrarlayabilirsiniz. InsaAllah siz de kalirsiniz. Allah gonlunuze gore hayirlisini versin. Ilave sorusu olan varsa cevaplayabilirim. ..