kızlar merhaba kimyasal gebelik yaşadım ve beta değerlerim düşüşte yalnız kafama takılan bişey var ki 2 hafta önce 70 çıkan beta değerim dün 19 çıktı hep hızlı düşen beta değeri neden az az düştü 2 haftada doktor sıkınntı yk dedıkçe ben hala sıfırı görmek için kan verip duruyorum