Ben lcwden 2li tulum almıştım 1 ay için. Yenidoğan döneminde giydiririm nasipse. Kullanmadığım için kalıbına bi şey diyemeyeceğim ama 20 gün 1 ay giyebilir gibi geliyor bana. Başka da 1 aylık almadığım için çok zararda hissetmedim. Yenidoğan döneminde kıyafet yetmezse 0-3leri 2-4 aylıkları büyük giydirmeyi düşünüyorum ya da o dönemi kurtaracak bir iki parça alırım bebeğin kilosuna durumuna göre.
Bazı yorumlarda lcwnin kalıpları dar deniliyordu ama tulum için mi deniyor, alt üst takımlara mı yoksa genel olarak mı dar bilmiyorum. Bi tayt almıştım 6-9 ay için ama çok küçük gelmişti gözüme uzun süre giyemez, hele o aylarda hiç giyemez gibi geldi diye iade etmiştim. Belki ürünün tarzındandır ama bilemiyorum