Sedaerdogaan Merhaba kızlar üç hafta önce kürtaj oldum doktorum çıkan parçaları patolojiye gönderdi bugün arayıp öğrenicem bu durumu yaşayan varmı sonuçlar da neler çıktı bilgi vererrmisiniz 😊
Sedaerdogaan Burcu3506 doktoru aradım bugün yanına çağırdı şuan şehir dışındayım gidince uğrayacam ama kötü bişey çıktı sanırım 1 yıl takip edeceğiz dedi gebelik olmayacak telefon da konuşmayalım gelince ayrıntılı anlatırım dedi yaşayan varmı ne problem var aceba 😭😭
Burcu3506 Sedaerdogaan o biraz daha zor bi süreç canım ama bu durumu yaşayıp hamile kalan cok kişi var mol gebelik yaz arama kısmına bak