Umrankalkan ben ayrı alt açma almadım beşiğin kendi alt açması var aldığım anne bakım çantasında da çıktı sadece kullan atlardan alacam inşallah dışarı çıkınca flan daha iyi olur hastane çantama da koyacam onu birisi sağlık ocağına bebeğini kontrole getirmişti sedyeye koymadan önce onu sermişti öyle yerler için hijyenik olur diye düşünüyorum