nur94_ hersey degil ama indirimde olan cok sey var, olmayan indirim gibi gorunenler de var. Ben onceden ekran goruntusu alip satin almak istememe ragmen odeme sayfasinda surekli sepet guncellendi diye sepete gonderdi, bircok urune 5-20₺ aradi fiyat artisi yaptilar. O sinirle aldim hepsini oyle ama bu sekilde olmasi cok rahatsiz edici. Bazi urunleri de stok tukendi diyip sepetten atti sonra favorilere girince urunu indirimsiz fiyatiyla satista gordum. Biraz sacma ve sabir gerektiren bir is. Ben mecbur alacaklarimi aldim ama bu gibi politikalarindan dolayi trendyoldan hoslanmiyorum