Arkadaşlar merhaba bir kızım olacak kendim de tam anlamı ile içime sinen Bi isim yok ama kayınvalidem de Duru koyalım diyor aslında Duru ismini beğeniyorm ama o söylediği için sanki koymak istemiyorum eşimde beğendiğini söylüyor ilk çocuğumu da kendi babam beğendi diye koymuştum sizce ne yapmalı