Drsn33 Merhaba anneler sizlere sorum olacaktı 31+5 haftalığım ve şiddetli bacak ağrısı var sizlerinde oldu mu? Olduysa ne yaptınız?
Cnsugur Drsn33 gece yatarken oluyı kalçamdan yani kaba etimden bacaklarıma doğru oluyo vücut ağırlaştıkça bütün yük oralara gidiyo ağrı olması normal canım
birbuketgunluk Bende de oluyor maalesef sadece bacak değil sırtım belim de çok ağrıyor. 33.haftaya yeni girdim magnezyum kalsiyum alıyorum ama ağrılardan duramıyorum yine de. Bu kadarı normal mi bilmiyorum😔