Simelwelt Kızlar 32+2 haftalık hamileyim ama erkek çocukları biraz geç geliyor diyorlar doğru mu tecrübeli annelere sormak istedim yani kaç haftaya kadar evde yanlız kalabilirim yanımda biri olmalı mı çok heyecanlıyım normal gibi gözüküyor şuan ☺️
MiniKaya Simelwelt 37+4 daha gelen giden yok 😀 belirti yok bugün çatı muayenesi olacağım bakalm 😀 ama erkek çocukları geç gelir diyolar gerçi şimdi kızlar bile geç geliyo 😀😀
61Aysen Simelwelt 32+3bnde oğlumu bekliyorum valla eşim babanlsra gidersn orda kalirsn evde yanlz olma diyo son zamanlr ama ben tek kalirm herlde sancm basladgnda ararim öz Annem yok babamın eşi gelirm dedi ya onu ararim yada halam var onu.Değişkenlik gosteriri ama bna da günün gecer diyolr
Mucizelerim34 Simelwelt ben 1. Oğlumu 37+3 de doğurdum şuan 34 haftalık 2. Oğluma hamileyim onuda 3 4 hafta içerisinde bekliyorum her insan bir deyil
Ozdmrkbraa Simelwelt bende 32+5 im eşim dün kayınvalideme götürdü zorla evde artık tek kalma nolur nolmaz diye bugün uyandı hadi annengile bırakayım seni diyor beni bi rahat bırak evimde yatıyım dedim telaştan ölüyor 😂 şimdinin kızları gecikiyor iki kuzenim de erkek bebeği oldu 38.hafta da doğurdu çok heveslendim bende 😂
MiniKaya Simelwelt yazarm canım bende korku yok bir rahatlık geldi bana ama utanıyorm biraz 😀 kendimi bu yüzden kasarsam acır belki ☺️
Ahmetcik Simelwelt korkulacak birşey değil bir kaç saniye sürüyor ağrı acı hissetmiyosun kalbini ferah tut
Gulden2416 Benim büyük oglum 39 da geldi küçük ogluşum 42 sezeryanla geldi şimdi üçüncü 35 haftamız bakalım ne olcak bana kalırsa 37 gelsin derim ama doktor ne der bilmem😂
Ebru-1990 Simelwelt maalesef öyle olmuştu 😁 her bebek her hamilelik farklı telaş yapma sen hiç kendine zamanında sağ Salim gelsin inşallah 🙏🏻 Tek başına olsan bile korkulacak bişey yok kalbini ferah tut ☺️
Simelwelt Ozdmrkbraa insanın evi gibisi yok aslında ama gerçekten bir heycan olmuyo değil hayırlısı bende bu sene hep erkek duydum 41 haftalarda falan genelde 😀
Ozdmrkbraa Simelwelt kesinlikle öyle kaynanamgile gidince uzanamıyorum sürekli oturunca belim ağrıyor bişey olsa zaten onlar da bişey yapamayacak yine eşimi arayacam evde durmaktan çok mutlu oluyorum en azından acıkırsam tek kendime hazırlar yer toparlarım bide ekstra hizmet edeceğim kimse olmaz insanın evi gibisi yok inan ki 🥰