Maysadmr Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim. İki gündür bel ağrım var. Bazen hafifliyor bazen artıyor ama geçmiyor . Aranızda bu durumu yaşayan var mı. İlk hamileliğimi düşük yaptığım için doktorum progestan kullan dedi ve proluton iğne önerdi.