kdrsln Hanımlar ilk kızımın adı Amine Sare bir kızım daha oluyor Alâ Mihre koymak istiyorum sizce nasıl olur fikirlerinizi almak isterim şapkalı harf olduğu için telaffuzu zor olur mu bilemedim koyan var mı bu ismi
Aloneanqel kdrsln güzel ama ALA diye yazarlar. Çoğu yerde yumuşatma konulmaz. Eşimde “ğ” olmasına rağmen g yazıyorlar er yerde
Busbushatun kdrsln Ala ismi cok hos bence ama mihre den emin olamadim yanyana cok hoslar ama Mihre nin anlami nedir Mihri olmasi gerek diye biliyorumm
kdrsln Aloneanqel google dan araştırdım şapkalı harf yazılıyormuş artık kimliğe belirtmek gerekiyormuş nüfus çıkarırken tereddütte kaldım yinede
Aloneanqel kdrsln nüfusta çıkar kimlikte de , okulda olsun resmi yerlerde olsun ya da bilgisayar üzerinden olsun ALA diye yazarlar
kdrsln Busbushatun aslında mihre yi ilk buldum ve çok içime sindi anlamı güneş olarak geçiyor mihre mihri mihra bunlar aynı türevler sareyle uyumlu olması için mihreyi daha uygun buldum
kdrsln Azrabetulunannesi biz nasıl söylersek insanlar da öyle alışır bence örneğin iki isim söylediğimizde hep insanlar da öyle söylüyor tek söylersek öyle kalıyor
Ugurbocegi9876 kdrsln ilk defa duyuyorum bi anlamı var mı söyleniş ve duyuş olarak hiç hoşuma gitmedi ala mihre bence başka bir isim arayışına gir
dnayns kdrsln Ben de Ecem Alâ koyuyorum kızımın adını :) Alâ tek başına bile çok güzel aslında ama böyle de kulağımıza hoş geldi