tubik_ Allah size bağışlasın benim de erkek kısmet olursa .Bi de erken doğum riskim var çok hareketli ya korkuyorum erken doğacak diye .Ve daha çok küçük .32 de gittiğimde 1600 gramdı doktor 200 gram eksiği var dedi .Ama faydalı şeylerde yiyorum bu bir hafta dikkat ettim inşallah kilo almıştır biraz .Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻❣️