Bugün kan verdim hanımlar.
İğneden sonra 13, 14, 15 günler çift çizgi görmüştüm burada da paylaşmıştım.
Bugün 16. Gün sabah gene idrar testi yaptım pozitifdi.Şimdi de kan verdim geldim öğleden sonra iki üç gibi çıkıyor genelde.İnşaallah gebelik vardır
Yorumlarınızı bekliyorum hanımlar..