Nurunsl daha uygun fiyatlilarada bakabilirsin. Oglum ilk aylarda philips avent kullandi, birden bire istememeye basladi. Farkli markalar denedim olmadi en sonunda bibs kabul etti. ⅔ ay sonrada emzigi birakti 11 aylikken.
bibs markasinin adindan dolayida biraz tuzlu oldugunu dusunuyorum. Cevremde memnun olmayanlarda var. Onemli olan is emzikte parcalanmalari, delinmeleri vesaire kontrol etmek.