Merhaba Arkadaşlar. Şu ana kadar her şey güzel gidiyordu. Perşembe günü hafif bir kahverengi kanama ile başladı. Bugüne kadar. Yani beş gündür geliyor. Böyle dolu dolu gelmiyor tabi. Peçeteye silecek şekilde görünüyor sadece. Cuma günü doktora gitmiştim, yerleşme kanaması demişti. Ama bitmemesi beni haliyle tedirgin ediyor. Cuma doktora gitmiştim gayet iyiydi. Daha kalbi duymadık. 5+3 olmuştu. Rahimde de kanama yok dedi. İlaç falan kullandınız mı diye sormuyorum. Sadece böyle bir şey başına gelip sağlıkla bebeğine kavuşan oldu mu ? Veya yaşayanın başına neler geldi. Bunları merak ediyorum. Lütfen dua edin..