Bugün 7+3 olduk ve bebeğimin kalp atışını ilk kez duyduk😍Dr herşey yolunda dedi. İlk haftalarda bilmeden ilaç kullanmıştım ve korkuyordum ama o korku yerini mutluluğa bıraktı🥰 Allah isteyen herkese nasip etsin👶🏻umudunuzu hiç kaybetmeyin güzel anneler🙏🏻🌸