Merhaba arkadaslar 29+3günlük hamileyim takıntılarım var hamile kalmadan önce düşük doz antidepresan kullanıyordum bırakmıştım fakat sıkıntılarım tekrarladı doktorum psikiyatrist kontrolünde kullanabileceğimi söyledi aranızda hamilelikte kullanılan antidepresanlar dan kullanan ya da kullanıpta doğum yapan varmı acaba bilgilendirirseniz sevinirim