Dun gece evde tektim esim çalışıyor vardiyalı oldugu icin gece sabaha kadar olmuyor ve oldugum yerde kimseyi tanımıyorum neyse gece tam uyuyacakken burnum akıyor gibi oldu yatıyordum sonra basım dik oldugu icin heralde bogazımda da aynı seyi hissettim bi kalkayım rlümi yuzumu yıkayayım dedim ve kalkar karkmaz kan boşaldı hemen kostum lavaboya baya aktı sonra eşimi arardım napcam cok akıyor dedim cunku onun cok kanar benim ilk ti burnuna baş ve isaret parmagınla sık dedi ben oyke yaptım ama surekli bıraktıgımdan mıdır nedir akmaya devam etti baya sürdü cok korktum ilk kez basıma geliyor nette normal diyor ama sizce normal mi basına gelen oldu mu dun gece kabus gibiydi baya uyuyamadım insallah bideha yasamam boyle siddetli oldu mubsizin guatr hastasıyım bi iliskisi var mıdır sanmıyorum ama aklıma geldi bi an bebegime de bisey olmusmudur ki ama kanama ile olacagını da sanmıyorum biraz uzun oldu k.b cok korktum 😔