Ayni sıkıntıyı bende yaşadım canım bir gece agrilarla uyandım sabahi hastanede buldum kendimi kanamam yoktu ama bebek asagida olduğu için riskliydı. Progestan kullandim 3 ay çok dikkatli olacaksın uzanacaksin dedi doktorum oturarark uzanmak bile yasakladi . 3 ay bitene kadar cok dıkkat ettim annem yanimda kaldı su bile almaya kaldırmadilar ihtiyacim disinda kalkmadım. 4. Aydan sonra ayaklandim cok sukur suan gayet iyiyiz istirahat le buyudukce yukari cikiyormus kendisi icini ferah tut