Merhaba kızlar belki denk gelmişsinizdir bu hafta durmadan doguramiyorum naraları attım burda ☺️
Doktor büyük ihtimal kendi baslaticak doğumu çünkü 41 e girdik hala ne nişan ne sancı hicbiseyim yok size sormak istediğim bu suni sancida bizim kendi cektigimiz sancı gibi belirli araliklarmi ağrı yapıyor yoksa sürekli kesintisiz bı ağrı mi yapıyor 😥 gece kafama takıldı sizlere sormak istedim şimdiden herkese kolay doğumlar 🙋🙋