Zezeeeyyldrm Kizlar bugün adet günümdü hamilleik planliyoduk bu ayda olmadi sanirim 2 gün once gebelik testi evde yaptim negatif cikmisti bugunde adet gunum yoğun kahverengi lekeden baska kanamam yok sadece kahverengi ayni durumu yaşayan varmi acaba???
glnzem Zezeeeyyldrm kürtaj sonrası çok erken değil mi gebelik planlamanız için ? Ben kürtaj olduğumda doktorum en az 3 ay önermedi hatta 6 ay beklersen daha sağlıklı olur demişti.
Mega123 Zezeeeyyldrm Canım benim kürtajdan sonra sonra ilk adetim olduğunda ilk gün kahverengi ve azdı sonradan oldu kanaman ve 7 gün felan sürdü. Ağrılarım çoktu. Bakalım ikinci nasıl olur. Senin düzenli mi oldu yoksa düzensiz mi
Zezeeeyyldrm Mega123 ben kurtajdan 25 gun sonra ilk adetimi oldum baya yogun kirmizi kanamali gecmisti ama simdi bugun adetim oldum ilk gunum yogun kahverengi gelince meraklandim 2 gun oncede evde test yapmistim negatifti
Zezeeeyyldrm glnzem bebim doktorum bi adet gor hamile kalabilirsin demisti canim hersey temiz ve benim boş gebelikten dolayi kurtaj oldum
Mega123 glnzem Bende 3 ay korunup öyle yapmayı düşünüyorum. Her şeyin hayırlısı olsun herkes için bizim için de 🤲🏻. Toparlanmak şart hem rahim için hem psikoloji için 👍
Mega123 Zezeeeyyldrm İlk gün olduğu için olabilir canım telaş yapma. Her şeyin hayırlısı olsun hakkında rabbim hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin inşallah 🥰
glnzem Zezeeeyyldrm bende kimyasal gebelik nedeni ile oldum ama rahim içinin toparlanması için en az 3 ay beklemelisin demişti. Yine de siz bilirsiniz tabi hayırlısıyla güzel haberler alırsınız insAllah. 🙏🏻
Canerkan1 Zezeeeyyldrm canim bende bos gebelikten kurtaj oldum korunmadan tekrar hamilelik dusunuyorum
Zezeeeyyldrm Mega123 ilk adetimden cok farkli ama ilk adetim baya yogun kanama bu sadece kahverengi insallah canim sende bende isteyen herkeste saglikli evlatlara sahip olur
Zezeeeyyldrm Canerkan1 bende korunmadan dusunmustum de ilki nasip olmadi bu ikinci adetim bunda da olmadi sanirim hakkimizda hayirlisi olsun
Burcu3506 Bende kürtaj oldum doktor bi adet dönemi yeter dedi zaten adeti 45. Gün oldum bugün 50. Gün kürtaj olalı artık korunmayı düşünmüyorum
Mega123 Zezeeeyyldrm Amin canım cümlemiz inşallah. Stres yapma her şeyin en büyük düşmanı. Akışına bırak hayırlı olsun sağlıklı olsun gerisi çok mühim değil. Rabbine sığın dua et ona teslim ettt 😇 göreceksin en güzel şekilde sana sunulacak biiznillah 🌺🌺🌺
Mega123 Zezeeeyyldrm Adet olduktan sonra gününde düzensizlik oldu mu canım. Benim kürtajdan önce düzenliydi çok şükür ilk adetim oldu inşallah düzensiz olmaz🤲🏻
Zezeeeyyldrm Mega123 kurtajdan sonraki ilk adetim takvimime gore oldum bugunki de eger adetse yine gunumde oldum kurtaj oncesi duzenliydi yine duzenli sukur ki bunda sorun olmadi.