Merhaba arkadaşlar gebeliğimin 14 haftasındayım ama ilk öğrendiğim günden beri kanamalarım hiç kesilmeden devam ediyor progestan iğne vuruluyorum ama o bile geçirmedi bir gün kanamam şiddetlendiği için hastanede kaldım serumların etkisi ile leke şeklinde devam etti ama şuan yine aynı bu durumu yaşayan anneler var mı?