Merhaba arkadaşlar eşim ve bende uyuşmazlık çoktı 1. İğne mi 2 yada 3. Aylarda vuruldum ve iğne burada olmadığı için getirtildi 500 ₺ ikinci ve üçüncü dozuda varmış bu iğnelerin ben şuan 29 haftalığım ve hala hastaneye gitmedim vurulmak için Bu dozlar tam olarak hangi zaman da vuruluyor ve alacağım iğneler de mi 500 ₺ olur bilgisi olan yardımcı olabilir mi ve bu iğne gerçekten gerekli mi