sevval_ İlk gebeliğim 38+4 hamileyim dün akşam ağrı ve az hareket şikayetiyle kadın doğum acile gittim doktor karın bölgesi geriliği olduğunu bebeğin 3 hafta geriden geldiğini söyledi ayrıca 2 cm açılmam vardı böyle olup sağlıklı doğum yapan var mı 😢😥
Nuranemre sevval_ 3 hafta geriden gittiğini bu zamana kadar doktorunuz söylemedi mi daha yenimi ögreniyorsunuz
sevval_ Nuranemre evet doktorum daha yeni söyledi bundan önce gittiğimde bi sorun yoktu en son kontrole 36. Haftada gittim bişey dememişti o zaman