Merhaba 🖐 ben 26 haftalık ikizlere hamileyim 1 haftadır rahmimde sızlama ve baskı vardı kontrole gittigimde doktorum hafif bir hunileşme olduğunu söyledi. O baskı artık sürekli var. Erken doğumdan korkuyorum. Bunları yaşayıpta zamanında doğum yapan varmı? Ve ne gibi önlemler almam gerekiyor yardımcı olur musunuz