mhbbbera hhanay1 bence nırmal değil canım doktora görün vakit kaybetmeden allaha emanet ol hahırlı geceler
Mondlicht hhanay1 doktora bir görünseniz iyi olur kahve akıntı normalde sıkıntı yaratan Bi akıntı değil ancak yine de tedbiri elden bırakmamak lazım. Benimde o haftalarda oldu hemen gittim eski bir şeyden kalma bebeğe cok uzak bir yerde yarım santimlik bir kanama alanı varmış oymuş en azından öğrendim içim rahatlamıştı
Alperefet hhanay1 geçmiş olsun canım kahverengi kandır demişti doktorum önceden kanamış ama aktif kan değil umarım sıkıntı yoktur
Hnd3535 Doktora görünmekte herzaman fayda vardır.. tutunma akıntısı derler kahverengi için ama önemli olan kırmızıya dönmüyor olması.. usg baktırmakta fayda var. Progestan verebilir.. endişe etmeden doktora gözükmek ☺️Geçmiş olsun