Kızlar ılık duşumu aldım bakımımı yaptım her yerimi kremledim bu gece sancım gelse hayırlısıyla ne iyi olur. Aslında daha vakit var ama 15 gün önce doktor bi hafta içinde doğar dedi bende bu aşırı beklenti oluşturdu ve çevrede de tabi. Sürekli soruyorlar strese giriyoeum. Özellikle görümcem her gün arıyor var mı hareket diye yok diyince hayal kırıklığına uğruyor. Sanki ben içimde zorla tutuyorum bebeği.. Doktor da bu hafta içinde gelmezse biz artık kontrolü ele alırız dedi artık seZaryen mi suni sancı mı kastetti bilmiyorum. Böyle işte dua ederseniz hayırlısı diye sevinirim. Henüz bebeği küçük olanlara da doktor ne derse desin tarih soranlara mutlaka uygulamadaki en geç tarih verin sonra darlıyorlar insanı.