prensesim35 elifkrc 27+2 haftalığım hala normal sütyenlerimi giyiyorum doğumdan snra süt giriyor o zmn tam anlamıyla büyüyor oğlumda gördüm
dilekgi123 elifkrc 🖐 hic buyumedi kucuk goguslu olmama ragmen cok sukur emziriyorum hala buyume yok 🙈
Mom86 1PrensAnnesi aalla alaa neden acaba 😂ben 4 ay pompayla çektim ve hep hamilelikte ki gibihdi suttum kesildikten sonra söndü. 😳
1PrensAnnesi Mom86 bilmiyorum ki ben sadece 40 çıkana kadar sağdım ama nedense çabuk söndü bende iyide emzirdim 1.5 yaşa kadar ama bilmiyorum yapısaldır belki