ElifKara Oğlum olacak nasipse Asrın ismin de çok ısrar etmiştim şimdi iyice kararsız kaldım sizce nasıl?
esloka ElifKara bende kiz ismi sandim asrın i sorunca daha güzel bir isim olabilir farkli olsun diye anlamsız olmus bana kalırsa
Ipekannesi Güzel ama ilk okuduğumda kız ismi sandım bir de yanına efe filan koysanız erkek oldığu anlaşılır. Sonra büyüynce asrın hanım diye mailler alabilir
Papatya06 ElifKara Benim 3 sene önce erkek bir öğrencim vardı asrın diye çok Zeki ve yetenekli bir çocuktu ☺️
ElifKara Bende şimdiye kadar hep asrın diye erkek tanıdım ama çok kişi de diyor kız ismi mi diye o yüzden kararsız kaldım. Ama farklılık olsun diye değil isim koycam diye saçma sapan isimler bulmak zaten bana göre değil