39+2 oldum ve doktorum 40. Haftada alirim dedi. Yani 5 gunum kaldi. Hicbir belirtim yok ve suni sanciyla baslatma ihtimali yüksek. Doktor 40 dan sonrası riskli olur beklemeyelim dedi. Sizin doktorlariniz ne diyor. Herhangi bi saglik problemi yok bu arada su azalmasi tansiyon vs. Beklemesi gerekir mi ?