Minik05 Kalp kapakcigimda kacak var ama ilerlemiş durumda değil. Kalp Doktoru normal doğurabilirsin ama özele gitme burda devlette doğur birşey olduğu zaman biz daha iyi anlarız falan dedi. Nefes alamıyorum boğulacak gibi oluyorum sanki doğururken ölecek gibi doguramicam gibii. Korkuyorum.. Kalbinde sıkıntı olupta doğuran varmi?
92Ceylan06 Minik05 Aaa öyle yazılır mı hiç doğurunca ölecek gibi neyyy Allah korusun.. kapakta kaçak bende de var küçüklüğümden beri hiçbir zararı olmadı kontrollere giderdim 1-2 senede bir doktor benden sağlam kalbin gelmene gerek yok dedi bıraktım gitmeyi. Kalbi delik doğan var o var bu var onların yanında bu rahatsızlık bile değil küçükken kontrole alırlar genişleme olursa da tedavisi var.. Geçmiş olsun lütfen üzülmeyin
9ay10gun Minik05 canım benim anneminse aynı şekildeymis doğurganmış bilememişler. Beni dogururken ilerlemiş o delik. Doğumdan sonra kapak değiştirildi büyük bir ameliyat oldu. Ondan sonrada doğum tamamen yasaklandı tek çocuğum. Sana tavsiyem asla normal doğum yapıp tehlikeye atma ıkındıkça zorlayacaksın kendini
Dumannn Minik05 bende de kaçak var. Rapor aldım kalp doktorundan. Dogurursam eger sag salim yazarım sana inşallah unutmam. 37+4 teyım.
Ipekannesi Minik05 canım kalp doktoru normal doğurabilirsin dediyse doğurabilirsinn bence. sezaryende sonuçta ameliyat masum diil onda da ameliyattan sonra kalp zorlanıyor. Ayrıca normal doğuma başlarsın baktılar kalbin zorlanıyor alırlar sezaryene hemen beş dakkalık iş diil ki. Kesinlikle tavsiyem özelde doğurma gece nçbetçi kalp doktoru olmuyor.
Minik05 92Ceylan06 Ne biliyim evhamlı bi yapım var saçma sapan şeyler düşünüyorum🤦♀️ sagolun teşekkür ederim bilgiler için
Minik05 9ay10gun ben devlette dogurcam. Devlet mecbur kalmadıkça sezeryana almıyor 🤷♀️ özele gitme gibi bi şansım da yok.. Napabilirimki
tokgozss @Minik05 bizim de 20. Hafta da gözüküyordu kalp de kaçak 32. Hafta da tekrar göründüm gözükmüyor herhangi bir durum geçmiş dedi doktor gelişim sürecinde geçiyor. Sıkmayın canınızı gelişimi güzel ilerliyorsa doğunca rutin kontrolden geçiyormuş bebişler. bazen bu ultrason aletlerinde de kalple ilgili her şey net gözükmüyor demişti doktorum. Sağlıcakla doğsunlar inşallah 😇
Dmtny tokgozss Merhaba bebeğinizin kalbindeki kaçak geçmiş. Doğumdan sonra bir sıkıntı ile karşılaştınız mı acaba? Bize de 23. haftada aortta kaçak var denildi çok uzulduk
9ay10gun Minik05 başka doktorlara görün bir eko ’nun sonucunu göster tek doktorla kalma. Eger normal fogum yapamazsin derse rapor duzenler ozele gitmene gerek kalmaz. Çünkü anneme de bi doktor iğne vurulcaksin diyo bi doktor sen bu iğneyi niye vurunuyorsun ne gerek var diyor doktorlarda kendi aralarında celksebiliyor. Onemli bir konu sonucu butun hayatini etkileyebilen bi konu dikkat et üstüne düs mutlaka canım. Biz yaşadık hala yaşıyoruz seninde aynı şeyleri yasamanı hic istemem allahım yardımcın olsun. Annemde olduğu için bende hamile kaldığında gidip eko cekindim var mı bisey normal doğum yapabilir miyim diye düşün o derece korkutorm
karsiyakalianne Aynı rahatsızlıktan bende de var doktorum zaten kadınlar arasında yaygın bi hastalık olduğunu ama çoğu kadının bunun farkında olmadığını söyledi. Korkma, endişelenme bu konuda en iyi seni doktorun bilir o ne diyorsa ona gore davranmalısın.
Busbushatun Minik05 benim annem normal dogurcam diye kapakcigindaki kacak kanama yapiyor kalp yetmezligi filan derken dogumdan sonra kalp pili takilmisti ama omru yetmedi ben 11 yasinmdayken vefat etti bendede biraz aciklik varmis ama ciddi engel bi durumu yok normal deneyebilirsin demisti doktor denedimde ama sancilarim cok sklasinca bebekte ilerlemedi korktum bse olur diye dayanamadim sezeryana girdim normal yapcaz diye bence en ufak dahi olsa risk almaya gerek yok keske annemde almasaymis diyorum..
Minik05 Busbushatun başınız sağolsun annenizin mekanı cennet olsun ama özele gitme gibi bi şansım yok şuanda mecburen devlette doğuracağım..
Busbushatun Minik05 ama illa dogurcam dersen tam tesekkullu bi hastanede dogur annem ozaman sartlarinda devlette dogurmus ama ozaman devletler kurban kesim yeri gbi ben acibademde dogurdum onceden durumu belirtince kalp doktoru ayarliyor ozeller ama dogum ilerleyince mesela bebek girdi kanala gelicek ama senin kalpte doktor risk gordu o an isi ordan da sezeryana dondurmek riskli bebek bence hic riske gerek yok ben epidral sezeryan oldum sakinlestiricide yaptilar gayette guzel gecti smdi ikinci gebeligim 🌸
Busbushatun Minik05 Minik05 canim ozaman farkli bi kac doktordan gorus al ona gore karar ver ama ben olsam devlette dogurcan madem sezeryan iste hayirlisini versin rabbim hakkimizda
Minik05 Busbushatun devlette kafamıza göre sezeryan yapmiyolarki normale zorluyorlar mecbur kalmadkca sezeryan almıyorlar.. napabilirim bu durumda acaba ? :(