Gamzecinar141119 2016 sen baktırdınmı safra asitlerine canım ya ne kadar çok aynı şikayeti yaşayan var özelde 2 gün içinde çıkıyor sonuç devlette 10 gün sonra yaptır istersen bak sakıncalı bi durum
2016 Gamzecinar141119 yok canım benimde daha 3 gün oldu geçer dedim ama yok duş aldım hala aynı ama yarın kendi dr.gidicem orda test yaptıracam yorumları okudum baya cidi bir şeymiş
Gamzecinar141119 2016 mutlaka yaptır banyoyla falan geçicek bi durum deil yani çok dikkat edilmesi gereken hassas bi konu
asiltosumm35 2016 canim ben ozelde yaptirdim dun sabah. Aksamina enabizdan baktim cikmis sonuclar. Tabi biraz maliyetli oldu 🤷🏻♀️ Ama kasintilarim hala devam ediyor doktorum bugun arayip bilgi vericek karaciğerle ilgili degilse cildiyeye gidicem direk
elifnurrrr asiltosumm35 Ben ilk hamileliğimde öyleydim son 1 ay kala başladı ama benim boynumdan aşağısı domates gbi kızarmıştı ilk karnımda başladı alerji sonra vücuduma dağıldı heryerim kıpkırmızı ve yara içindeydi doğumdan 1 ay sonra geçti ne ilaç kullandıysam faydasını görmedim tek çaresi soğuk duş yaz ayındaydım rahatlıkla alabiliyordum ılık duş almaya çalış ve vücuduna sabun şampuan duş jeli hiç Bir kimyasal kullanma
asiltosumm35 elifnurrrr sagol canim benimde kaslarim ensem kolum koltukaltim aklina gelebilecek heryerim kasiniyor canim yani keske yaz ayi olsa buz gibi suya girerdim ama boyle girmek imkansiz 🤷🏻♀️ Ama soguk su gercekten rahatlatiyor
elifnurrrr asiltosumm35 Bu arada bana gebelik alerjisi teşhisi koydular interntten bakabilirsin belirtilerine
asra42 Ayni sorunlar bende de var test de yaptırdım temiz çıktı ovadril losyon verdi doktor onu kullanıyorum rahatlatıyor biraz ama bende bıktım artık 😔30+6 haftalik hamileyim bu arada 🙄😑ne yaptıysam olmuyo gecmiyo
gtopraklar Sinemarslannnn merhaba cuma gününe kadar gelmezse bende aynı şekilde deneyeceğim. Mutlaka hikayenizi bekliyorum 🙏🏻 umarım herşey yolunda gider 😊
asiltosumm35 Gamzecinar141119 canim sonuclarim cikti..doktorla da konustum. Karacigerle ilgili bir sorun yokmus cok sukur 🙏 ama cildiyeye yonlendirdi beni birde kremle ilac verdi kasintilarim azalsin diye
fatmaozdemir1 asiltosumm35 İlk hamileliğimde Bu durumu yaşamıştım doktora gittim karaciğer değerlerim yükselmiş ilaç verdi değerler düşmezse anne bebek ölümleri olabiliyor muş koleste az olmuşum 37. haftada sezeryanı alabilirim demişti ama çok şükür düştü yani yabana atılmaması gereken hemen doktora başvurman gereken bir durum şu an ikinci hamileliğim yine aynı kaşınıyorum
Gamzecinar141119 asiltosumm35 çok şükür temiz çıkmasına sevindim peki safra asitlerine bakıldı deilmi sadece karaciğere bakılmadı
asiltosumm35 Gamzecinar141119 kolestaz varmi yok mu diye herseye bakildi dedi doktor kuzum ama o dediginin deger ismi ne.. ben bu kagitta hicbirsey anlamadim
Papatyamsi asiltosumm35 walla ben 4 aylik hamileyim bacaklarimin kaşıntısından gece uyku uyuyamiyorum
Bahar1104 asiltosumm35 gebelik kolestazı galiba canım ilk bebeğimde Şubat ayında soğuk suyun altına girdiğimi bilirim çok zor çok 😔