Mge127 ben öyle inanın Bursa’daki en iyi doktorlara gittim ,en iyi hastanelere ..Elimizden geldiğince bilgi sahibi olmayan çalıştım ..Ben kaç doktora gittiysem hepsi yeterli tedavi dedi sadece biri 6 binlik kullansam daha iyi olur ,o yüzden kafam karıştı..Çünkü benim tam olarak pıhtılaşmam yok ,sadece yatkınlığım var ..Size şöyle söyleyeyim bir tane çocuğunuz dünyaya geldiyse eğer sağlıkla yaptırmanıza gerek yok testi çünkü gebelikte olan sıkıntı değil sizin ,doğumdan sonra oluşmuş ,tabi en doğrusunu doktorlar bilir ..Rabbim size de bizlerden şifa versin 🤲kimseyi canı ile sınamasın @