Zynp63 valla canım,iki çocuguma korunurken hamile kaldım.hem spiral,hem doğum kontrol hapı.allah verdiyse veriyor.baslık erkek oldugunda göğüs kararması olunca insan ister istemez bunu düsünüyor😊istemenizde bir günah yok şükür.insan her iki meyvedende tatmak ister.şimdi bakıyorum beşinciyi yapsaydım kaldıramazdım.hem hayati olarak hemde beyin olarak.gercekten simdiden cok zorlanıyorum.32 yasımda 4 cocuk sahibiyim.dısarda bebegi hastaneye görürdügümüzde tek cocuk mu diye soruyorlar.halbuki evde üç tane daha var🤦🏻♀️🤦🏻♀️