Zhrblt yani belden uyuşturmayla normal dogum yapiyorsuniz sanci hissediyorsunuz ama karincalanma seklinde cok rahatti ilkinide devlette yapmistim epuduralle ama suan ozelle anlastim. Ama cati muayenesi bana garip geldi ilk dogum yapacaklara bakmalari bence daha mantikli gerci doktorlar tamam daha iyisini bilir ama normal dogum yapmis birine tekrar cati muayenesi yapilmasi garip geldi 😁