a_s_a_f peki önceden okunup bekletilebiliyor muyuz.Kimi 24 saat suda bekleyecek diyor, kimi hastanede sancı başladığında içilir diyor.Biraz kafadan karıştı aslında 😇Beni kısmetse çarşamba günü doktor yatışını yapacağız,fitil verip doğurturuz inşallah dedi.Nişan geldi ama suyum gelmedi.Sancılar da çok yoğun değil ama doktor açılma olur mutlaka diyor 🙏