Arkadaşlar 30+4 haftadayim esime bant agdalardan aldırdım yapabilirim diye düşündüm ama nefes nefese kaldim karnim iyice büyüdüğü icin sadece bacaklarimi alayim dedim perisan oldum bukulmenin zarari yoktur degil mi? Bir de nasil daha kolay hale getirebilirim esim evde yokken yapmak istiyorum o varken rahatsiz oluyorum yardim isteyemem kuaförlerde bu aralar hijyenik mi bilmiyorum kafam karıştı 3 saat uğraştım resmen kendimi yataga zor attim