canım gebe kalınan tarih günü gününe tam olarak saptanamıyor. o sebeple her doktor son regli tarihinden itibaren hafta sayar yani doktorun yanlıs söylemiyor. Benimde son reglim 9 eylüldü, 20 eylülde hamilelik gözükmüyordu, 3 ekimde hamile olduğumu öğrendim. 9 eylülü baz alarak hamilelik hesaplandı yani suan 8+4 teyim. bu her zaman böyledir 😊
son regl tarihinden sonra hamile kaldığımız için yani o aralıkta, hamilelikte hormonların yükselişine bağlı öğrendiğimiz için saptamak mümkün değil. 20 sinde hamilelik gözükmemesi , hamile olmadığım anlamına gelmiyor örneğin. hormon yeteri düzeye ulaşmadığı için testte görmek kana, idrara yansıması için zaman gerekiyor. o sebeple her zaman hafta hesabı son regl tarihinden itibaren başlar her yerde.