Esilapoyrazannesi Midenle karnının aradı baya açılıyor sende anlarsın zaten etrafındakiler de farkediyor genelde bana diyorlar sürekli senin karnında iyice düşmüş diye
Nursahcan Bende 36+4 oldum bebegım aşagı inmiş doktor öle demişti görenler de göbeğin düşmüş doğum yakın diyorlar ama korkuyorum erken olur küveze girer diye doktor haftası ile uyumlu dedi ama bilmiyorum
busbus35 Nursahcan bence cnm onla alakası yok benm en başından beri göbeğim aşağıda duruyor yapım öyle herkeste olmuyor bence bu durum bakma sen öyle diyenlere toplumda ki klasik cümlelerden birisi o ❤️🙏 🤰 5 aydan beri gören göbek dümmus diyor 😁 takılma ❤️