Ebaki Karnim agriyo adet sancisisi gibi bi de cocuk baski yapiyo baski yaptikca akimtim geliyo gibi doğum sancisi mi bu
Sencann Ebaki kaç haftalıksın benimde öyle olmuştu 32. Haftada hastanede yatışım yapıldı sancım başlamış 2 gün hiç geçmedi ağrım ilk gebeliğim bilememiştim bi doktora git geçmezse
Aylin8ozan Bende 30 haftalık gebeyim bugun benımde aynısı oldu bıraz yürüyüş yaptım sonra geldım banyo yaptım suann gecctı sadece bebegım yanıma baskı yapıyor sen kaç haftalıksn canmm