36+4 oldum bebegim aşagı dönmüş doktor öle demişti bayadır öle 31 haftadan beri ve görenler karnın asagı inmiş doğum yakın diyor dün gece bianda belime daha doğrusu kurul sokumu agrı girdi yürümekte güvlük cektim canım coknyanıyordu bugun bıraz daha iyim ama yürürken zorlanıyorum karnım baya sertleşiyor bugun hanı dokundugumda baya sert ama bazen dr normal korkuyorum erken doğucak diye küveze girer bi sıkıntı olur diye