Planli bir sekilde olacak sezeryan dogumumu plansiz bir sekilde kizim bozdu ))) 36+6 sabah suyum geldi ve ameliyyata alindim.kizima kavustum Allaha cok shukur....hepinize normal veya sezeryan fark etmez saglikli bir sekilde yavrulariniza kavusmayi diliyorum..hos geldin duyama MEYLIN KIZIM...