Merhaba şu an 19+6 günlük hamileyim. Bundan tam bir hafta önce bir anda pembe bir şekilde kanamam geldi çamaşırım batacak şekilde ve silerken de devam eden bir kanamaydı. Hemen özel bir acile gittik ve düşük önleyici serum taktılar iğne yaptılar. Daha sonra 5 tane daha aynı iğneden (proluton depot 500 mg) ve Protestan 200 günde 2 defa verdi doktor. Kendi doktorumla görüştüm durumları hafta da bir vurdur dedi iğneyi 2.8milim açılma olmuş( ilişkiye girmedim hamilelikten beri) Daha önce de 6 haftalıkken düşük riskim de vardı o zamanlarda da yine Protestan hap kullanmıştım. Başınıza böyle bir olay gelen var mı acaba ne yapmam lazım sürekli uzanıyorum zaten