Iremezgi Kizlar 13 haftalik hamileyim karnima bicak saplaniyor gibi agri oldu sol tarafima dogru sizce normalmi????
Mutiess Iremezgi Bende 10 haftalık gebeyim benimde öyle oluyor şu 2-3 gündür belki üşütmüş olabiliriz 🙏🏻
Mutiess Iremezgi Korkma. Düşük tehliken yoksa lekelenmen yoksa Allah’ın izniyle birşey olmaz 🙏🏻♥️ Bu aralar hava birden soğudu bizde fazla hassaslaştık üşütmüş olabiliriz ♥️
mavisena Merhaba bende oyleyim🥺 idrar yolu mu acaba diye dusundum.. bol su icip sicak tutmakta fayda var, takip edelim bakalim…. yoksa gitmek mi gerekir doktora cok arada kaldim💕